fbpx

מהרו לשריין מקום לשבת 18.05.24

יום הולדת פיראטים

קונספט יום הולדת הפיראטים

היומולדת של הפיראטים!

הצטרפו אלינו למסע הרפתקאות שכולו מתח ואקשן בלתי פוסק .
אל המקום תגיע ג'קי הפיראטית האמיצה. ג'קי מגלה מזימה הנרקמת בין קפטן שחור הזקן ואנטיוכוס התוכי לייבש את האוקיינוס ולקחת את אוצרות הים ! היא יוצאת למסע על מנת למצוא את אבן החיים שתציל את האוקיינוס מהרס גדול. ג'קי מגייסת את הילדים ומכשירה אותם להיות פיראטים אמיצים.

במהלך המופע ימצאו את המפתח לתיבה
ילד היומולדת הופך לגיבור שבזכותו נפתרה תעלומת האוצר

במופע תפאורה מרהיבה ועשירה, הגברה, איש סאונד מקצועי ותאורה.

יום הולדת פיראטים – מה בתוכנית?

הילדים אוהבים פיראטים? מדמיינים שהם חלק מצוות פיראטים על ספינת שודדי ים ענקית בלב ים, שותפים למסעות קסומים בעקבות אוצרות אבודים, הרפתקאות וחוויות מסביב לעולם? יום הולדת פיראטים זה בדיוק בשבילם!

אל מקום האירוע שלכם, תגיע ג'קי הפיראטית המדליקה והאמיצה. ג'קי מצליחה לגלות מזימה חשאית הנרקמת בין קפטן שחור הזקן ואנטיוכוס התוכי הקשקשן, שרוצים לייבש את האוקיינוס ולגנוב לעצמם את כל אוצרות הים! ג'קי הפיראטית יוצאת למסע מרתק ומסקרן כדי לאתר את אבן החיים. אבן החיים היא הדבר היחיד שיכול להציל את האוקיינוס מהרס רב ונורא.

ג'קי מגייסת אליה את הילדים, ומלמדת אותם כיצד להיות פיראטים אמיצים! הילדים ילוו את ג'קי במסע שלה, דרך העברת הסיפור, יחד עם עזרים וויזואלים, והשתתפות במשימות כיפיות.

במהלך המופע, הילדים ימצאו את המפתח לתיבה הסודית. ילד/ת יום ההולדת יהפכו לגיבורים שבזכותם נפתרה תעלומת האוצר, והאוקיינוס ניצל!

המופע כולל תפאורה עשירה ומרהיבה, תאורה, הגברה, ואיש סאונד מקצועי לתפעול האירוע.

רוי בוי פארק שעות פעילות אגוסט 2023. מודעה
רוי בוי פארק- הודעה על סגירת הפארק