fbpx

הפארק יפתח בשבת 18.05.24

פעילויות לילדים בשבת

משפחה לאחר קטיף הדרים

אם אתם מוצאים את עצמכם בכל שבת חושבים איך אפשר להעביר את היום החופשי עם הילדים בכיף, כדי שכל בני המשפחה ייהנו ויהיו מרוצים, ועדיין לגוון ולרענן בפעילויות, הגעתם למקום הנכון. הכנו לכם רשימת רעיונות ואפשרויות נהדרות לבילוי עם הילדים בשבת. כי אטרקציות לילדים זה אנחנו

כמו בכל משפחה, ודאי שגם אתם חושבים על פעילויות לילדים בשבת. כשגני השעשועים כבר פחות מספקים, וכשהפארקים הירוקים נהיים משעממים, צריך להתחיל לחשוב על אפשרויות אחרות שיעסיקו את הילדים (וגם אתכם) בכיף. נכון שנהדר לצאת לחיק הטבע, למסלולי הליכה ואפילו לצעידות בשבילי טיולים ברחבי הארץ, בצפון או בדרום, אל האזורים הירוקים או המדבריים, הנחלים, כאשר הם מתמלאים כמובן, ולשלב טיולים רגליים, שיט בסירת גומי או שיט קיאקים, ריינג'רים וטרקטורונים, ועוד. הכל תלוי במה אתם אוהבים ומה נוח לכם, במידת שיתוף הפעולה מצד הילדים, וכמובן, בגילאים שצריך להתחשב בהם.

כמה אפשר להישאר בבית ולנוח? ללכת להסתובב בקניון, בג'ימבורי, או לקחת את הילדים לסרט? צריך לרענן ולגוון, ואל תשכחו לרגע, שזהו זמן איכות משפחתי. נקודה לא פחות חשובה עבור ההורים שיש להם פעוטות בבית, מומלץ לבחור בפעילות בה הילדים יוציאו אנרגיות, כדי שיתעייפו לקראת שעות הערב, כך שלתכנן פעילויות לילדים בשבת זה נהדר. בכל מקרה, בילוי עם הילדים בשבת זה פשוט כיף!

אז איך בוחרים מה לעשות? מתי ואיפה? חיפוש פשוט בגוגל יוביל אתכם לאינספור תוצאות ואפשרויות, אבל כדאי לנסות להתכוונן מראש על פעילות או סגנון פעילות, לפחות לשבת הקרובה.

טיול בצפון או פארק במרכז?

אם אתם גרים באזור המרכז, ויש לכם ילדים בגילאי גן ובית ספר יסודי, אין ספק שהשבתות שלכם מצריכות תכנון לבילוי שיעסיק את כולם במהלך השבת. במידה ובא לכם לטייל אבל פחות בא לכם על נסיעה ארוכה ומייגעת, ועמידה בפקקים אינסופיים, כדאי שתחפשו מקום לבלות בו, באזור שלכם.

נקודה נוספת, הכניסה לפארקים שונים ושמורות טבע רבות, כרוכות בתשלום. מומלץ לבדוק את הדברים הללו מראש. לרוב תוכלו לקבל את כל הפרטים כמו שעות פעילות, מחירי כניסה, הטבות ומבצעים וכן הלאה, באינטרנט, אבל אם אתם לא בטוחים ולא מצאתם את התשובות לשאלות שלכם, נסו להתקשר למקום ולברר.

בכל אופן, תוכלו למצוא מבחר אפשרויות לפעילויות שונות באזורכם. אנחנו באופן אישי תמיד בעד לבחור לבלות כמה שעות במקום קסום, שיספק הרבה פעילויות לילדים. מקום מאורגן ומסודר בלי דאגות ושלא יצריך מכם יותר מדי מאמץ. אטרקציה שתספק חוויה ותשאיר בכם טעם של עוד.

עכשיו זה הזמן לגלות עולם עשיר של תוכן בבילוי חוויתי לילדים ולהורים שכולל בין היתר פעילויות, הצגות בשיתוף הילדים, הפעלות עם מוסיקה ותנועה, ואפילו סדנת יצירה, כל זה במרחק נסיעה של כשעה מהבית – פארק רוי בוי בראשון לציון.

אתם מוזמנים להגיע בהרכב מלא וליהנות אתנו ברוי בוי פארק, בילוי נעים ובטוח באוויר הפתוח!

איך תנצלו את הימים השמשיים של החורף הישראלי? בפעילות קטיף וסחיטת פירות הדר בפארק שלנו!

ממש קרוב אליכם, בראשון לציון ישנו פארק קסום במיוחד שהילדים שלכם ישתגעו עליו, הפארק של כוכב הילדים המוכר והאהוב- רוי בוי!

אנחנו מזמינים אתכם להגיע לפארק, לחזור יחד אתנו לטבע ולבלות שבת כיפית עם הילדים בפסטיבל קטיף פירות הדר.

מה כל כך נהדר בקטיף פירות הדר – שבת עם הילדים בכיף

לאסוף את כל המשפחה, להכין את הילדים והילדות הקטנים לקטיף פירות הדר, זו בחירה בפעילות חשובה, חינוכית וגם טעימה! פשוט פתרון מצוין לבילוי המשפחתי שלכם ביום שבת.

תגיעו אלינו לרוי בוי פארק בראשון לציון, כדי לבלות בחיק הטבע, בנוחות מרבית, וגם – תוכלו ליהנות ממבחר פעילויות לילדים ולכל המשפחה!.

דווקא בעונת המעבר של הסתיו בישראל, ואפילו בתחילת החורף, מזג האוויר הוא די קיצי. חם ושמשי בחוץ, אבל לא חם מדי. מזג אוויר נעים ומושלם לפעילות משפחתית כיפית, במרחק של עד שעה מרוב יישובי המרכז.

מי לא אוהב פירות הדר טעימים ועסיסיים? הילדים ישתתפו בקטיף שבפרדסים. תוכלו יחד לקטוף מיני פירות הדר, ולאחר מכן, לסחוט אותם למיץ טעים, או לאכול אותם סתם כך.

נתקו את הילדים (וגם את עצמכם) מהמסכים, והצטרפו לפסטיבל קטיף פירות ההדר שלנו!

עכשיו זה הזמן לצאת לטיול בין הפרדסים! דמיינו את הריחות המשכרים של פירות הדר, כשאתם חוזרים הביתה עם תפוזים, קלמנטינות, אשכוליות ולימונים. ברוי בוי פארק , טיילו בשבילי טיול בין זנים שונים של עצי פרי הדר. בואו לפארק ותיהנו גם מהיכרות עם הרבה חיות חמודות, מתקנים יבשים ורטובים (תלוי עונה). ובנוסף, מגוון אטרקציות חדשות לכל הגילאים. תבואו עם המון אנרגיות, כיף גדול אצלנו!

 

יש להתעדכן באתר לגבי שינויים.

תוכלו לשנות את מועד ההגעה לאחר רכישת הכרטיסים, ואף לבטל את הכרטיסים – בכפוף לתקנון.

להזמנת כרטיסים לפסטיבל הקטיף של רוי בוי פארק – לחצו כאן

 

 

רוי בוי פארק שעות פעילות אגוסט 2023. מודעה
רוי בוי פארק- הודעה על סגירת הפארק